DOLAR 46,1193 0.02%
EURO 53,4060 0.35%
ALTIN
BITCOIN 2884924-1,91%
İstanbul
26°

KAPALI

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

Erbaş: Gazilerimize minnet ve şükranlarımı sunuyorum

Erbaş: Gazilerimize minnet ve şükranlarımı sunuyorum

ABONE OL
Eylül 19, 2024 07:42
Erbaş: Gazilerimize minnet ve şükranlarımı sunuyorum
0

BEĞENDİM

ABONE OL
300x250r

Başkan Erbaş, sosyal medya hesaplarından yayınladığı mesajında “Vatan ve mukaddesat uğruna “Ölürsem şehit, kalırsam gazi” anlayışıyla mücadele eden, canlarını ortaya koyan ve gazilik payesi ile şereflenen kahraman gazilerimize minnet ve şükranlarımı sunuyorum. 19 Eylül #GazilerGünü vesilesiyle başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere ahirete irtihal etmiş olan gazilerimize Cenab-ı Hak’tan rahmet, hayatta olanlara sağlık, afiyet ve hayırlı bir ömür diliyorum.” ifadelerine yer verdi. Vatan ve mukaddesat uğruna “Ölürsem şehit, kalırsam gazi” anlayışıyla mücadele eden, canlarını ortaya koyan ve gazilik payesi ile şereflenen kahraman gazilerimize minnet ve şükranlarımı sunuyorum. 19 Eylül #GazilerGünü vesilesiyle başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere… — Prof. Dr. Ali Erbaş (@DIBAliErbas) September 19, 2024

300x250r

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

300x250r
300x250r


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.